HF propagation forecast

søndag den 1. februar 2015

Ingenting er sket

Januar 2015.

Der sker ikke så meget her på siden, den er ikke i brug for tiden og har vist nok heller aldrig været det.

Måske den kommer til at afspejle den dovneskab som det er at skrive en sådan blog. Jeg har ikke de store forhåbninger. Min tid er desværre ikke til det nu.

Jeg arbejder dog på at få Grog klar til sommerens togter, vi har ikke nogen speciale planer i år.
Måske går turen Nordover til Norge måske går den til Søder Jylland hvem ved.

Grog står på land og der er intet sket med den renovering som var planlagt her i vinters, grunden til det er er ret enkel, grundet min mors død, har det taget det meste af min tid , tømning af lejlighed afvikling af mange ting osv. tiden har bare ikke været der.

Nu mangler der bare min fars værksted der skal ryddes, det tager nok også den næste måneds tid.

Så Grog får nok ikke den stor tur i år heller, så mon ikke meget at tiden i sommerens perioder kommer til at gå med lidt maling hist og pist. Nogle nye lamper skal sættes op, og navigations pladsen skal have nyt skab, da det gamle er væltet ned.

Nu må vi se !!!!!!

Det var alt for denne gang........

1 kommentar:

Bjarne sagde ...

Kære Gert og Marian

Nu er vi kommet godt afsted og har nu taget hul på 3. måned på Middelhavet - p.t. Sardinien. Følg os på www.sjusefine.dk og send lige jeres mailadr. til os, så vi kan skrive sammen. Hilsen Marianne og Bjarne